Khamis, 13 November 2008

lawatan ke taman bukit tawau


pada 17 october yang lalu cekgu bersama-sama dengan guru-guru yang lain telah pergi air terjun taman bukit tawau.jadi cekgu nak promote lagi ler lagi kawasan-kawasan di sabah yang menarik tuk tatapan korang-korang sumer. lawatan ni bersempena program tuk murid-murid tahun 6.

tengok ler bayaran masuknya tuuu....RM3.00 tu..boleh tahan kan.

erm beberapa pemandangan yang berada di sini...tengok ler

ader jambtan gantung lagi tuu


tengok ler bebudak ni..mandi sakan..samapi dah biruuu bibir diorang..almaklumler tempat diorang ader laut jerkan...

sebahagian gambar-gambar yang sempat di'snap'kan

jadi setelah membuat perhatian daripada lawatan ini...maka cekgu boleh membuat kesimpulan bahawa kalo nak bandingkan ngan air terjun sekinchan(selangor) n air terjun lata jeram(kelate) lngan air terjun ni...lagi best mandi kat tempat kita lagi ler...jadi kat sini,ini aja yang ader bersyukur laa....

1 ulasan:

Chekgu BaniHassim berkata...

okla nih...
best je aku tgk air sungainye...