Rabu, 1 Oktober 2008

selamat hari raya aidilfitri

maka berakhirlah sudah bulan ramadan yang datangnya hanya sekali setahun.tahun depan minta2 cekgu dapat lagi berjumpa dengan bulan yang mulia ini.maka datanglah syawal.

tahun ni buat pertama kali dalam sejarah hidup cekgu pergi ke surau di malam raya (sebelum ni kat umah memang dah masuk story teling antara saudara mara).jadi sempat ler bertakbir raya.ramai ler yang perli jangan menangis ya.alhamdulilah hati cekgu tabah,cekgu berjaya mengharugi lagi malam ini.

penduduk taman ini yang terdiri daripada cekgu2 semenanjung yang dah berkeluarga atau bujang yang tidak pulang berhari raya telah mengadakan BBQ ayam,daging,n kerang.ok ler tu....tuk malam raya kan.xder la rasa sebak sangat kan sebab ramai cekgu semenanjung kat taman ni.

esok kalo ikut plan diorng memang penuh 'open house' yang kena pergi.maknanya sampai habis raya ler cekgu tak masak.huhu......tapi bagi cekgu raya kat kampung tetap yang terbaik.dapat beraya bersama keluarga n saudara mara.....

anyway to all my friend cekgu nak ucapkan................
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri.Maaf Zahir dan Batin.Ramadan berlalu,Syawal menjelma,Semoga keberkatan berterusan.........

Tiada ulasan: